"Co się spotkało, a potem rozeszło..."

 

26 czerwca zakończył się rok szkolny 2019/2020. Przygotowane zostały świadectwa, nagrody, dyplomy, ale ich wręczenie odbywało się w zupełnie innych okolicznościach niż miało to miejsce w ubiegłych latach. Przestrzegano zasad bezpieczeństwa sanitarnego, obowiązywały: maseczki, dezynfekcja rąk, zachowanie dystansu. Pożegnaliśmy tegorocznych absolwentów. Spotkanie z nimi było okazją, aby podczas prezentacji multimedialnej powspominać wspólnie spędzone lata w murach naszej szkoły. Na twarzach pojawiły się uśmiechy, ale też nie zabrakło łez wzruszenia. 

Dziękujemy uczniom za ich ciężką pracę, rodzicom - za wsparcie i pomoc. Naszym absolwentom życzymy, aby zrealizowali swoje cele i we wrześniu rozpoczęli naukę w wymarzonej szkole. 

Czytaj więcej: "Co się spotkało, a potem rozeszło..."

Szanowni Rodzice!

W związku z ciągle trwającym zagrożeniem epidemiologicznym informuję, iż szkoła nie będzie w tym roku organizować oficjalnego zakończenia roku szkolnego.

Osoby, które są zainteresowane odebraniem świadectwa będą mogły to uczynić przychodząc do szkoły w określonym czasie.

Harmonogram:

Piątek 26 czerwca 2020r.

kl. I , II i III w godz.od 10.15 - 11.15

klasa VII - w godz. 11.30 - 12.00

klasa VI - w godz. 12.00 - 12.30

klasa V - w godz. 12.30 - 13.00

Uwaga! Klasa 8 będzie miała wspólne zakończenie roku szkolnego w świetlicy szkolnej. Początek o godz. 9.00

Proszę postarać się przychodzić w odstępach 2-3 minutowych zgodnie z numerem z dziennika lekcyjnego, czyli. np. numer 1 o godz. 12.00, numer 2 - o godz.
12.03.... itd...

Odbiór świadectw jest dobrowolny. Osoby, które nie potrzebują świadectw mogą je odebrać we wrześniu. Z kolei osoby, które chcą odebrać świadectwo a nie będą mogły przyjść do szkoły w wyznaczonym terminie mogą uczynić to w dniach 29- 30.06 ( poniedziałek - wtorek) po wcześniejszym umówieniu się z dyrektorem szkoły (telefonicznym)

Świadectwa będą wydawane przez wychowawców. W przypadku klas młodszych w salach lekcyjnych, w przypadku klas starszych w świetlicy szkolnej.

Proszę o zachowanie reżimu sanitarnego. Obowiązkowa jest maseczka, dezynfekcja rąk lub rękawiczki oraz zachowanie dwumetrowych odstępów.

Proszę o zrozumienie sytuacji. Jest to w trosce o bezpieczeństwo nas wszystkich.

Jednocześnie informuję, iż w niedzielę 28.06 o godz. 11.00 w kościele w Osinach odprawiona zostanie msza św., w czasie której uczniowie naszej szkoły będą modlić się w intencji dziękczynnej za miniony rok szkolny oraz o szczęśliwe wakacje. Zapraszam do udziału w niej.

Sławomir Seredyn, dyrektor szkoły.

REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH 2020/2021 - uzupełnienie

Po otrzymaniu hasła i loginu zaloguj się do systemu na stronie internetowej  https://lubelszczyzna.edu.com.pl/kandydat/app/login.html. Sprawdź, czy Twoje dane osobowe są poprawne, uzupełnij wymagane informacje i zmień hasło dostępu.

Przejrzyj ofertę szkół. Wybierz oddziały/klasy, do których chcesz kandydować. Możesz wybrać dowolną liczbę klas w maksymalnie trzech szkołach. Ustal kolejność oddziałów/klas, w jakiej chciałbyś się do nich dostać.

Wydrukowany i podpisany przez Ciebie i rodziców/opiekunów wniosek należy dostarczyć do szkoły, w której jest oddział wybrany przez Ciebie jako pierwszy, dostarcz do tej szkoły oryginał świadectwa ukończenia szkoły. Jest to Twoja szkoła pierwszego wyboru. Zrób to do 10 lipca 2020 r. do godziny 15:00.

Od 12 sierpnia 2020 r. możesz sprawdzić, do której szkoły zostałeś zakwalifikowany. Aby potwierdzić wolę podjęcia nauki w szkole, do której zostałeś zakwalifikowany, dostarcz oryginał zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty. Powinieneś to zrobić od 13 sierpnia do 18 sierpnia 2020 r. do godziny 15.00. Ostateczne wyniki zostaną opublikowane 19 sierpnia do godziny 14.00. (listy przyjętych i nieprzyjętych).

Pamiętaj! Nie czekaj z wykonaniem zadań do ostatniej chwili!

REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH 2020/2021

Od 15 czerwca do 10 lipca(do godz. 15.00) trwa etap wyboru preferencji w systemie rekrutacji do szkół ponadpodstawowych w systemie Vulcan przez uczniów klas ósmych. Prosimy o uważne zapoznanie się z poniższym filmem instruktażowym.

Loginy i hasła do systemu zostaną przekazane indywidualnie (konta zostały już założone przez szkołę, więc proszę nie zakładać nowych!).
Oceny ze świadectwa w ubiegłych latach także były importowane do systemu rekrutacji z e-dziennika, więc prawdopodobnie także w tym roku nie trzeba będzie ich samodzielnie wpisywać.

Link do systemu rekrutacji: https://lubelszczyzna.edu.com.pl/kandydat/app/login.html

 

Film : Pokaz systemu elektronicznej rekrutacji do szkół ponadpodstawowych firmy VULCAN. Pokaz jest przeznaczony dla Kandydatów oraz Rodziców:

 

 

Wielki sukces Kuby i Natalii

 

Uczniowie naszej szkoły wzięli udział w konkursie plastycznym zorganizowanym przez Komendę Powiatową Policji w Puławach we współpracy z redakcją Wspólnoty Puławskiej pt. „Praca służb mundurowych, medycznych oraz prasowych w czasach pandemii”. Uczestnicy mieli za zadanie zaprojektować okładkę Wspólnoty. Na konkurs wpłynęło ponad 80 prac.

Jest nam miło poinformować, że Jakub Szwed z klasy 5 zajął I miejsce. Gratulujemy.

 

Natalia Kozdrój z klasy pierwszej zajęła 2 miejsce w kategorii klas 1-3 w powiatowym konkursie plastycznym zorganizowanym przez Komendę Powiatową Policji w Puławach we współpracy z redakcją Wspólnoty Puławskiej pt. „Praca służb mundurowych, medycznych oraz prasowych w czasach pandemii". Gratulujemy.

 

 

Dzień Dziecka

 

Moc życzeń dla wszystkich dzieci w dniu

Waszego Święta!

Informacja

Zachęcamy rodziców do zapoznania się z procedurą bezpieczeństwa w Szkole Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Osinach w okresie pandemii koronawirusa SARS-CoV-2. Rodzice dzieci uczęszczających na zajęcia opiekuńczo-dydaktyczne w klasach I-III powinny złożyć oświadczenie oraz deklarację rodziców , natomiast uczniowie zamierzający wziąć udział w konsultacjach dla uczniów klasy ósmej oraz od 1 czerwca konsultacjach przedmiotowych dla uczniów pozostałych klas muszą złożyć oświadczenie rodziców.

procedura.doc

deklaracja rodziców.doc

oświadczenie rodziców.doc

 

KONKURS DLA UCZNIÓW KLAS 1-3

ZAKŁADKA DO KSIĄŻKI Z OKAZJI 100-LECIA URODZIN ŚW. JANA PAWŁA II

Szanowni Rodzice, drodzy Uczniowie!

18 maja obchodzimy 100. rocznicę urodzin Karola Wojtyły - św. Jana Pawła II. Z tej okazji biblioteka szkolna zaprasza do udziału w konkursie „ Zakładka do książki na 100-lecie urodzin Jana Pawła II". Wykonanie pracy będzie pięknym znakiem uczestnictwa w obchodach tego szczególnego jubileuszu. Zachęcam do przesyłania prac dzieci (podpisanych: imię i nazwisko, klasa) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub do swoich wychowawców. Na wyżej wymieniony adres można kierować również pytania dotyczące konkursu. Na Wasze prace czekamy do  30 maja. Najciekawsze będą nagrodzone i opublikowane na stronie internetowej szkoły.

(Przekazując prace plastyczną, uczestnik zgadza się na umieszczenie pracy na stronie internetowej szkoły.)

W związku z zaistniałą sytuacją rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się po powrocie do szkoły lub w innej formie.                            

  Zapraszamy!!!